piątek, lutego 18, 2022

R.#311. "Z innej bajki" Caroline Angel

Tytuł: „Z innej bajki”
Autor: Caroline Angel
Cykl: Wróg mojego brata (tom 2)
Wydawnictwo: Editio Red
Data premiery: 28 lipca 2021
Ilość stron: 324 strony
Cena: 39,90 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩✩✩✩





Miłosne zawirowania? To u Collinsów rodzinne

Przykro, kiedy ukochany chłopak zrywa znajomość. Jeszcze gorzej, jeśli do tego informuje, że przed chwilą zdradził. A już zupełnie fatalnie, jeżeli robi to wszystko w czasie rocznicowej randki. Taki cios spada na Delię. Osiemnastolatka jest załamana, tym bardziej, że wymarzyła sobie takie życie, jakie wiodą jej rodzice, Abby i Blake Collinsowie, mimo upływu lat wciąż zakochani w sobie do szaleństwa.

Inne dziewczyny w tej sytuacji by się poddały ― ale nie Delia! Nie zamierza również rozpaczać bez końca. Przeciwnie, szybko staje na nogi i postanawia nie dać się przeciwnościom. Ma to po mamie ― Abby też musiała walczyć o miłość. Josh nie zobaczy łez na twarzy Delii, o nie. Zwłaszcza, że w jej życiu pojawia się propozycja wyjazdu do Barcelony na wymarzony wakacyjny staż. Oraz ktoś, dzięki komu Delia jeszcze szybciej wróci do siebie po rozstaniu…

Poznajcie dalsze losy bohaterów Wroga mojego brata w książce, którą w serwisie Wattpad przeczytało ponad milion osób!
Opis pochodzi od wydawcy.


Delia to osiemnastoletnia dziewczyna, która właśnie rozstała się z chłopakiem i na chwilę obecną postanawia nikogo nie szukać. Jednak długo sama nie pobędzie, bo na horyzoncie pojawia się Nicholas, o kilka lat straszy chłopak, któremu bardzo zależy na spotkaniu z główną bohaterką. Młoda kobieta jest najstarszym dzieckiem głównych bohaterów z pierwszej części, czyli Abby i Blake’a i to właśnie rodzice są dla niej wzorem do naśladowania. Razem stawiają czoła przeciwnościom losu i wiedzą, że zawsze mogą na siebie liczyć.

Nicholas to biznesmen, który uciekł sprzed ołtarza. Mało, kiedy to mężczyzna decyduje się na taki krok, jednak w tym wypadku, gdy posłuchał rozmowę swojej przyszłej żony, postanawia zwiewać gdzie pieprz rośnie. Wpada w wir pracy i tak na jednym z wyjazdów spotyka Delię, od której nie może oderwać wzroku.

Czy Delia i Nicholas mają szansę na bycie razem? Czy wiek będzie tą granicą, której nie pokonają? I czego dowiedział się główny bohater, co przekreśliło jego wcześniejszy związek?

Książka jest naprawdę lekka i przyjemna w czytaniu. Jakoś zawsze mam słabość do tych historii gdzie przynajmniej jedno z bohaterów ma jeszcze naście lat.

Z twórczością autorki miałam przyjemność zapoznać się przy czytaniu „Wróg mojego brata”. Tamta książka była tak pokręcona i szalona, że do tej pory siedzi mi w głowie. Ten tom wypadł ciut słabiej, jednak mimo to i tak mi się podobała.

Trochę zabrakło mi rozmowy między głównymi bohaterami, w razie problemów. Gdy tylko nadarzyła się trudność on nawet nie dopuścił jej do słowa, a ona zaraz uciekła. Zbyt wiele nieporozumień, które mogłyby zniszczyć tę relację między Delią i Nicholasem.

Bardzo podobało mi się to, że bohaterowie z poprzedniego tomu dalej są obecni w tej historii. Jakiś mam do nich sentyment.

Wspomnę też, że książkę przesłuchałam w formie audiobooka i tu był ogromny problem. Korzystając z promocji zakupiłam ten audiobook a gdy go włączyłam, żałowałam, że nie kupiłam ebooka. Pani, która nagrywała tego audiobooka, zwyczajnie w świecie mnie drażniła, miałam wrażenie, że jej ton jest taki prześmiewczy. Zdecydowanie bardziej polecam wam samemu przeczytać czy ebooka czy książkę w formie papierowej, ale nie zakupujcie tego audiobooka.





Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger