piątek, października 06, 2023

R.#417. "Aktoreczka" Barbara Wysoczańska

Tytuł: “Aktoreczka”
Autor: Barbara Wysoczańska
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 17 maja 2023
Ilość stron: 489 stron
Cena: 47,90 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩





Dziś zabiorę Was w podróż do Nowego Jorku, do roku 1950.

Konrad Rogowski pochodzi z Polski i pasjonuje się fotografią. Postawił sobie cel aby opublikować zdjęcia przedstawiające zbrodnie wojenne w Warszawie, jednak mało kto chce do tego wracać. Chciałby również znaleźć niejakiego Rudolfa Schultego, który jest nazistowskim zbrodniarzem. Jedyna osoba, która może wiedzieć gdzie on przebywa, to słynna gwiazda Hollywood, Lauren Evans.

Życie takiej sławy wydaje się być proste i przyjemne, jednak ona wcale nie żyje jak w bajce. Marzy by się zakochać i być kochaną. Większość czasu spędza sama w swoim apartamencie topiąc smutki w alkoholu.

Podczas premiery najnowszego filmu, w którym główną rolę gra właśnie Lauren, Konrad postanawia wcielić się w fotografa i w ten sposób zbliżyć się do gwiazdy.

Czy Konrad zdoła przebić się na tyle, by porozmawiać z aktorką? Jakie tajemnice skrywa gwiazda Hollywood? Czemu głównemu bohaterowi tak zależy na odnalezieniu Rudolfa Schultego?





Po książki Barbary Wysoczańskiej sięgam bez żadnych oporów. Wiem, że mnie nie zawiodą.

Tę historię czytało mi się bardzo przyjemnie, wciągnęła mnie niczym tornado w sam środek akcji. Razem z bohaterami byłam w Nowym Jorku w roku 1950. Na premierze najnowszego filmu stałam w pierwszym rzędzie i widziałam wszystko z bliska.

Bardzo podobało mi się to, że oboje bohaterów skrywa jakąś tajemnicę. On nie powiedział jej od razu czemu się z nią kontaktuje i nawiązuje znajomość, a ona również nie była z nim do końca szczera.

Autorka rewelacyjnie pokazuje to, że to co widzą odbiorcy i myślą na temat aktora, aktorki czy innej sławnej osoby, czasem bardzo odbiega od rzeczywistości. Nie raz znane osoby w życiu poza kamerami zmagają się z chorobami, z samotnością i z wieloma innymi problemami, lecz nie pokazują tego. W dzisiejszych czasach też w głównej mierze w mediach musi być wszystko pięknie ładnie, mało kto jest na tyle odważny by pokazać prawdziwe życie.

Zakochałam się w książka Barbary Wysoczańskiej od pierwszej jej książki i chcę jeszcze, i jeszcze, i jeszcze. Autorka ponownie stworzyła świetną historię, od której naprawdę ciężko mi było się oderwać. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z twórczością Barbary Wysoczańskiej to koniecznie musicie to nadrobić.




Egzemplarz do recenzji otrzymałam przy współpracy reklamowej z wydawnictwem:





Buziaki 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger