piątek, listopada 24, 2023

R.#426. "Agentka wroga" Anna Rybakiewicz

Tytuł: “Agentka wroga”
Autor: Anna Rybakiewicz
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 06 września 2023
Ilość stron: 365 stron
Cena: 47,90 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐




Abwehry Angela Dremmler jest agentką i zostaje wysłana do Warszawy. Tam niby ma przejść na stronę wroga, jednak faktycznie ma wspierać niemiecki wywiad. Musi być bardzo ostrożna, bo na każdym kroku jest obserwowana. Kobieta postanawia zawalczyć o coś jeszcze, a raczej o kogoś.

Po kilku miesiącach zostaje osadzona w łomżyńskim więzieniu za zdradę. Niemcy mają dla niej propozycję, za cenne informacje, które posiada darują jej życie. Tu główną bohaterka musi zacząć grę na czas, jeśli nie powie nic zginie.

Czy Angela powie prawdę? Czy Niemcy darują jej życie? Kogo za wszelką cenę główna bohaterka starała się odnaleźć?





Czy muszę powtarzać, że uwielbiam książki Anny Rybakiewicz? Do tej pory każda z książek ma w sobie ten klimat, bez problemu mogę sobie wszystko wyobrazić.

Tym razem autorka również mnie nie zawiodła. Główna bohaterka to postać dopracowana w każdym najdrobniejszym szczególe. Jest to postać, która pokazuje, że kobiety podczas wojny potrafiły znieść bardzo wiele, a dla najbliższych były w stanie zrobić wszystko. Bardzo polubiłam Angelę, za jej odwagę i waleczność. To jak za wszelką cenę dążyła do zrealizowania swojego celu sprawiło, że byłam naprawdę pod wrażeniem.

Podziwiam autorkę za to, że miała taki pomysł na fabułę, oraz że podczas czytania tej historii wszystko jest jasne i przejrzyste. Naprawdę nie pogubicie się. W historii była też nutka tajemniczości, bo nie od razu było wiadomo kogo Angela stara się odnaleźć, a to tylko podsycało moją ciekawość.Był równiez moment zaskoczenia przy jednej z postaci, przyznam, że dałam się trochę oszukać.

Książka już od pierwszych stron mnie pochłonęła. Dwie strefy czasowe pozwoliły mi bardzo dokładnie poznać historię Angeli. Co do zakończenia, cóż mogę napisać, to majstersztyk. Osobiście do końca czytałam w napięciu, zupełnie nie wiedziałam, co na koniec przygotowała nam autorka. Mam wrażenie, że wszystko przeżywałam razem z główną bohaterką.

Każda chwila z tą książką sprawiała, że odcinałam się od rzeczywistości i przenosiłam się do historii Angeli.

Ja z książkami Anny Rybakiewicz jestem na bieżąco i po każdej historii nie mogę się doczekać kolejnej. Gdy tylko widzę zapowiedź nowości, to już przebieram nogami i cieszę się jak małe dziecko. Więc jak najbardziej polecam książki autorki. Jeżeli lubicie historie z czasów Drugiej Wojny Światowej, to koniecznie musicie poznać wszystkie powieści Anny Rybakiewicz.





Egzemplarz do recenzji otrzymałam przy współpracy reklamowej z wydawnictwem:




Buziaki 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger