piątek, maja 24, 2019

R.#46. Portal CzytamPierwszy.pl

Witajcie dziś post nie typowy, gdyż nie jest o książce a o portalu, który jest z książkami związany.
Portal CzytamPierwszy.pl to miejsce gdzie za punkty można odebrać książke, w formie papierowej bądź eBooka. Za owe punkty można kupić również gadżety związane z książką. W sprzedaży są różne boxy a w nich wiele cudownych rzeczy.




Jak zdobywać punkty ? To proste. Wystarczy publikować recenzję książek a następnie przesłać je przez formularz na stronie www.czytampierwszy.pl . Oczywiście nie za każdą recenzję dostaje się punkty tylko za recenzję książek, które znajdują się w serwisie.


Najbardziej podoba mi się to, iż są książki w formie elektronicznej. Mieszkając za granicą jest to idealne rozwiązanie by mieć książke szybko u siebie.


Jedyne do czego mam zastrzeżenia to to, iż ksiażki są dosyć drogie. Za eBooka cena wynosi około 120 ISBN, a za wersję papierową 200-220 ISBN. (ISBN są to punkty).


Jednak już kilka razy zdażyło się tak, iż miałam problem z eBookiem, to znaczy tekst na czytniku był porozrzucany i nie dało się tego czytać. Pół zdania było na początku strony a drugie pół pod konieć i tak z każdym zdaniem. Jednak gdy zgłosiłam reklamację bez żadnego problemu otrzymałam zwrot punktów za książkę.


Kolejny problem, który został rozwiązany to zamawiając eBook dnia 24 kwietnia nie otrzymałąm go odrazu. Po zgłoszeniu 6 maja następnego dnia czyli 7 maja otrzymałam ksiażkę na maila. Lecz to nie koniec. Dnia 20 maja chcąc przesłać recenzje okazało się, że tej książki już nie ma i nie mogę zgłosić swoich recenzji. Napisałam wiadomość na protalu, że po 13 dniach nie mam już możliwości dodania recenzji, w odpowiedzi o trzymałam, że książka jest do 3 miesiecy od jej umieszczenia. Lecz osoby tam pracujące i odpowiadajace na maile są tak wspaniałe, iż recenzje mogłam przesłać mailem i zostaną opunktowane. Tak więc SUPER !


Jeszcze jeden minus portalu przyszedł mi do głowy. Książki tam się rozchodzą w expresowym tempie ! Lecz to nie wina portalu, chociaż gdyby było tych książek wiecej może było by lepiej, chociaż pewnie nie 😜.


Jeśli nie jesteście jeszcze zarejestrowani  na tym portalu to gorąco polecam. Wystarczy kliknąć na baner obok postu i się zarejestrować.
A natomiast jeśli masz już tam konto to daj znać co uważasz na temat tego portalu.


Buziaki MrsBookBook😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger