poniedziałek, maja 20, 2019

R.#42. "The Most Beautiful. Moje życie z Prince'em" Mayte Garcia

Tytuł: "The Most Beautiful. Moje życie z Prince'em"
Autor: Mayte Garcia
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data wydania: 4 czerwiec 2018
Liczba stron: 352 strony
Cena: około 24 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩✩✩




Dziś przychodzę z ksiazka, której nie planowałam czytać. "The Most Beautiful. Moje życie z Prince'em".

Zacznę od tego, iż ta książka wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem. Na stronie @czytampierwszypl mając punkty szukałam czegoś do poczytania. I znalazłam właśnie ta książkę w formie ebook. Mieszkając za granicą zamawianie ebooków jest bardzo wygodne, ale wracając do książki, przyznam, że wzięłam ją nie zagłębiając się ani w tematykę ani w gatunek, wybrałam ją tylko ze względu na format.

 Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że to książka o słynnym piosenkarzu. Może trochę wstyd się przyznać ale ja go kojarzę tylko z jednej piosenki - purple rain. Pierwsze co pomyślałam "kurcze co ja wzięłam" nigdy nie czytałam tego typu książek i powiem, że zawsze uważałam, że to strasznie nudne do czytania ( choć nigdy nie czytałam). 

I tu jestem pod ogromnym wrażeniem tego, iż ta książka jest naprawdę dobra. Zawsze uważałam że książki tego gatunku to coś w stylu notatki z wikipedii "urodził się.. zmarł.. uczył się tam .. miał tyle i tyle dzieci" a wcale tak nie jest. Autorka ukazuje jak naprawdę wygląda życie z gwiazdą, że wcale nie jest tak kolorowo jakby się mogło wydawać. Nie raz mieli pod górę a zwłaszcza ona. Podziwiam również za odwagę by pisać tak osobiste rzeczy. Utrata dziecka i poronienie to naprawdę trudne tematy a mówienie o tym co się czuło napewno nie jest łatwe. 

Książkę gorąco polecam wszystkim. A ja już szukam książek o podobnym gatunku 😉


Książkę odebrałam za punkty w portalu CzytamPierwszy.




Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger