wtorek, października 22, 2019

R.#86. "My Little Book Planner"

Tytuł: "My Little Book Planner"
Wydawnictwo: Od Deski Do Deski
Liczba stron: 340 stron
Cena: około 100 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✰





Dziś mam dla was recenzję nie książki a plannera.

Twarda oprawa, co gwarantuje ze na pewno nam się niepogniecionej, do tego gumka, co rewelacyjnie trzyma wszystkie strony w „kupie”. Jak dla mnie ta gumka to świetny pomysł zwłaszcza, gdy nosimy Planner w torbie, wtedy mam pewność ze nic nie wleci mi miedzy strony i ich nie pogniecie czy tez nie zabrudzi.

Oczywiście jest miejsce do wpisania, do kogo dany Planner należy. Następnie mamy zaczytaną listę gdzie możemy wpisać książki, które mamy zamiar przeczytać a następnie je ocenić gdyż obok mamy gwiazdki, które ułatwiają nam zaznaczenie, w jakim stopniu książka nam się podobała.





Następnie jest spis treści.

A już dalej zaczynają się strony do planowania. Każda strona jest wykropkowana to zdecydowanie ułatwi nam rozplanowanie wszystkiego. Czy narysowanie tabelki czy nawet równe pisanie. Na dole każdej strony jest małe kółeczko, w które możemy wpisać numer strony.

Pod koniec znajdziemy listę zakupów, co moim zdaniem zostało chyba mało przemyślane. Jasne można wycinać ta listę by nie iść z całym plannerem na zakupy. Jednak lista jest dwustronna i jeżeli ktoś nie planuje wielkich zakupów to zapisze tylko jedną stronę a druga zostaje pusta a po wycięciu tej małej karteluszkach trudno będzie upilnować by się nie zgubiła na następne zakupy by zapisać drugą stronę.




Na samym końcu znajdujemy kieszonkę oraz zakładkę.

W plannerze dodatkowo znajdują się dwie wstążeczki ze zaznaczenia stron.

Planner uważam za super jedynie, co to nie podoba mi się ta lista zakupów oraz naklejka na okładce, której nie mogę odkleić 🤦‍.


Planner odebrałam za punkty z portalu www.czytampierwszy.pl




Buziaki MrsBookBook 😙

2 komentarze:

  1. Mam dokładnie takie same odczucia do "My little book planner" jak Ty. :) Dopiero dzisiaj się zorientowałam, że to złote to naklejka. Chociaż na moim czarnym plannerze nie wygląda tak źle. Lista zakupów jest serio nie przemyślana, ale cała reszta jest super. Jest tyle stron, że pewnie starczy mi na dwa lata. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że bardzo dużo osób narzeka właśnie na tą listę zakupów. No u mnie naklejka rzuca się w oczy przynajmniej dla mnie. I ja myślę że spokojnie wystarczy mi na dwa lata ;)

      Usuń

Copyright © MrsBookBook , Blogger