poniedziałek, listopada 30, 2020

R.#173. "PS i życzę Ci dużo miłości" M. Witkiewicz, A. Krawczyk, A. Lingas-Łoniewska, N. Socha, I. Gołębiewska, M. Knedler, M. Warda, K. Misiołek

Tytuł: „PS i życzę Ci dużo miłości” 
Autor: M. Witkiewicz, A. Krawczyk, A. Lingas-Łoniewska, N. Socha, I. Gołębiewska, M. Knerdler, M. Warda, K. Misiołek 
Wydawnictwo: Muza 
Data wydania: 28 października 2020 
Ilość stron: 351 stron 
Cena: 39,90 zł 
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩




Co może się wydarzyć, kiedy dawno zaginiona kartka z życzeniami świątecznymi trafi wreszcie do adresata? Czy zapisane na niej słowa mają taką moc, by zmienić czyjeś życie lub obudzić dawno zapomniane uczucia? A może dzięki takiej kartce dopiero narodzi się miłość? Najpopularniejsze polskie autorki literatury obyczajowej przygotowały dla swoich czytelniczek prawdziwą świąteczną niespodziankę – tom najpiękniejszych opowieści o miłości, która narodziła się dzięki świątecznej kartce. 
Opis pochodzi od wydawcy.




To kolejna książka składająca się z kilku. Jej motywem przewodnim są święta, a wszystkie łączy zagubiona wiadomość, czy to w formie listu, czy też pocztówki. 

Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie czytało mi się te historie. Każda na swój sposób, urzekła mnie. Gdybym miała wybrać tylko jedno najlepsze opowiadanie,  nie byłabym w stanie.

Czytając tę książkę czułam wewnętrzne ciepło, bo jest ona wręcz przepełniona miłością i ciepłem, a co jest ważniejszego w okresie przedświątecznym? 

Znajdziemy tu opowiadania kilku pań, m.in. znanych mi Magdaleny Witkiewicz i Agnieszki Krawczyk. Z piórem reszty autorek to było pierwsze spotkanie i, na pewno, nieostatnie. 

Przy tej książce w 100 % poczujecie magię świąt. Co tu więcej pisać? Książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Myślę, że każda romantyczka powinna po nią sięgnąć, a okres przedświąteczny będzie idealny do tego. 

Wszystkie historie tak bardzo mnie wciągnęły, że nie mogłam się od nich oderwać. Każdy list, kartka były inne, skrywały jakąś tajemnicę oraz nieszczęśliwą miłość. Nie raz zastanawiałam się, co ja zrobiłabym z takim odnalezionym listem? Czy szukałabym nadawcy i adresata? Sądzę, że Nna pewno! 

Podobne historie ciekawią mnie do tego stopnia, że mogłabym je czytać praktycznie cały czas. Jedynie trochę szkoda, że te opowiadania są krótkie. Wiadomo: „wszystko, co dobre, szybko się kończy”. 

Ogromne brawa dla autorek, bo stanęły na wysokości zadania. Przyznam, że mam problem z wybraniem jednego najlepszego opowiadania. Wszystkie były doskonałe. 

Jeśli tylko lubicie historie pełne romantyzmu, to musicie przeczytać tę książkę. Gorąco Wam polecam.



Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu: 





Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger