piątek, listopada 27, 2020

R.#172. "Grzeszne święta" P. Świst, K.N. Haner, A. Wolf, K. Litkowiec, A. Suchocka, A. Szafrańska, M.W. Staniszewska, J.B. Grajda, A. Siepielska, A.Bellon

Tytuł: „Grzeszne święta” 
Autor: P. Świst, K. N. Haner, A. Wolf, K. Litkowiec, A. Suchocka, A. Szafrańska, M. W. Staniszewska, J. B. Grajda, A. Siepielska, A. Bellon 
Wydawnictwo: Akurat 
Data wydania: 28 października 2020 
Ilość stron: 414 stron 
Cena: 39,90 zł 
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩✩✩




Zbiór gorących opowiadań na zimne wieczory. Za oknami mróz, z daleka słychać dzwonki przy saniach, śnieg skrzypi pod butami, a w ciepłym wnętrzu, rozświetlonym blaskiem ognia igrającego w kominku, spotykają się spojrzenia, splatają się palce, usta łączą się w pocałunku. Zamiast szelestu papieru towarzyszącego rozpakowywaniu prezentów słychać szelest ubrań zsuwających się na podłogę. To będą wyjątkowe Święta. 
Opis pochodzi od wydawcy.




Już drugi raz sięgnęłam po tego typu książkę. „Grzeszne święta” to zbiór opowiadań dziesięciu autorek. Według mnie, jest to bardzo dobry sposób sprawdzenia, czy odpowiada nam styl pisania danej oso by. Oczywiście, jeśli tak,
to śmiało można sięgnąć po całe powieści. 

W tej książce znajdziemy opowiadania z motywem świąt w roli głównej,
ale nie takie jakie znamy, czyli przepełnione miłością i ciepłem historie. Te z całą
pewnością są mniej lub bardziej niegrzeczne. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Niektóre teksty potrafiły mnie zaskoczyć, przy innych płakałam ze śmiechu, a przy jeszcze innych- wzruszałam się. 

Kiedy czytałam tę książkę, popoczułam świąteczny klimat. Chyba za wcześnie sięgnęłam po nią, bo chciałabym już mieć choinkę i widzieć śnieg za oknem. Przyznam, że już nie mogę doczekać się świąt 😂.





Opowiadania, które zrobiły na mnie największe wrażenie, to teksty Anny Wolf (tu uśmiałam się do łez), Marty W. Staniszewskiej (tutaj z kolei przeniosłam się do magicznego świata Świętego Mikołaja), oraz K. N. Haner (przy tym opowiadaniu ze wzruszenia zakręciła mi się łezka w oku). 
Oczywiście wszystkie warte są warte uwagi. Jednak historie napisane
przez wymienione pisarki, na pewno zostaną mi na
długo w pamięci.
 
Bardzo mi się podobały przepisy zamieszczone na końcu każdego opowiadania.
Mam tylko nadzieję, że są prawdziwe i sprawdzone przez pisarki. Świetnym zakończeniem, każdego opowiadania były odręcznie napisane życzenia od autorki. Naprawdę to mi się mega podobało. 

Jeśli jesteście ciekawi twórczości autora/autorki, to gorąco polecam taką formę. To, taki „tester twórczości”. 

Książka jest adresowana do tych bardziej „grzesznych dziewczynek” 🙈😂. Jeżeli lubicie w książkach namiętność, pożądanie, a wszystko w
atmosferze świątecznej, to polecam. Będzie to świetna odskocznia od przygotowań świątecznych. 
Przecież każdemu należy się odrobina relaksu 😊.


Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu: 





Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger