czwartek, sierpnia 01, 2019

R.#63. "Płomień Crossa" Sylvia Day

Tytuł: "Płomień Crossa"
Autor: Sylvia Day
Wydawnictwo: Wielka Litera
Data wydania: 8 luty 2013
Liczba stron: 368 stron
Cena: około 26 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐✩✩✩✩✩




Druga część przygód Evy i Gideona. Para w dalszym ciągu każdy problem rozwiązuje seksem. Ona wielokrotnie wyznaje mu miłość, lecz on wciąż ukrywa swoje traumy z przeszłości. 


Na ich drodze pojawia się narzeczona Gideona. Główna bohaterka oczywiście nie miała o niej pojęcia. Lecz nie to jest najgorsze, tylko to, że jej ukochany coraz częściej nie ma dla nich czasu. Potajemnie spotyka się z byłą narzeczoną. Dlaczego? Nie napiszę gdyż nie było by sensu czytać tej historii. 


Przyznam, że druga część bardziej mi się spodobała niż pierwsza. Zawiera w sobie więcej tajemnic niż poprzedni tom. Dzięki czemu chętniej do niej wracałam i dużo szybciej mi się ją czytało. Lecz w dalszym ciągu nie jestem zachwycona tą serią (jak na razie). Na pewno przeczytam kolejne trzy części (bo i tak już je kupiłam dawno temu). Może w kolejnych tomach moje zdanie ulegnie zmianie. Na razie ciągle uważam, że nie jest to porywające.


Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger