poniedziałek, stycznia 27, 2020

R.#103. "Zbiór miłości niechcianych" Edyta Folwarska


Tytuł: „Zbiór miłości niechcianych”
Autor: Edyta Folwarska
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Data wydania: 30 październik 2019
Liczba stron: 224 strony
Cena: około 22 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐✩✩✩✩✩




Pierwsza część powieści o życiu pewnej warszawskiej singielki.

Oliwia, redaktorka popularnego dziennika ma wszystko, czego młoda kobieta może pragnąć. Jest piękna, ma wspaniałych przyjaciół, karierę i wysokie zarobki, które pozwalają jej bawić się w najlepszych warszawskich klubach. Nie ma jednak jednej rzeczy, której pragnie najbardziej – miłości...

W poszukiwaniu szczęścia nie poprzestanie na pierwszym nieudanym małżeństwie. Ale w wielkim mieście wszystko może się zdarzyć. Czeka ją wiele nietrafionych związków. 

Nietrafionych, ale czy niepotrzebnych?




Co by tu napisać od siebie? Historia miłości młodej redaktorki, a raczej jej błędów miłosnych.

Nie spodziewałam się Bóg wie, czego, oczekiwałam czegoś lekkiego do poczytania na wieczór przed snem. I tak tez było, na każdy wieczoru był, że tak powiem inny Pan.

Nieudane małżeństwo, i kolejne związki, które się nie udały. Główna bohaterka moim zdanie trochę na sile chce być kochana. Ma dobra prace, wyglądem tez przyciąga wielu mężczyzn.

Jednak chyba troszeczkę za bardzo naiwna i zdecydowanie zbyt łatwa. Nie wiem, żeby tak z nowo poznanym facetem iść od razu do łóżka? Tak wiem, wiem to tylko książka.

Jednak spodziewałam się taki związków bardziej poważnych a nie przygód na jedna, dwie noce. Bo jak można nazwać miłością związek z kimś, kogo się zna od dwóch dni i się nic o nim nie wie.

Spodziewałam się również, że to będzie historia erotyczna, wiec tu wiedziałam, czego mogę się spodziewać.

Książka jest lekka, czyta się szybko i tak jak pisałam wcześniej, idealna na wieczory. Jednak nie zaliczę te książki do tych rewelacyjnych.


Książkę odebrałam za punkty z portalu:




Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger