wtorek, października 27, 2020

R.#163. "W butach Valerii" Elisabet Benavent

Tytuł: „W butach Valerii” 
Autor: Elisabet Benavent 
Cykl: Valeria (tom 1) 
Wydawnictwo: Kobiece 
Data wydania: 02 września 2020 
Ilość stron: 352 strony 
Cena: 39,90 zł 
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩✩




Gorący Madryt, babskie pogaduchy przy winie i zmysłowy seks. Wejdź w buty Valerii i odkryj siłę kobiecej przyjaźni!

Kiedy twój wydawca czeka na kolejny bestseller, a ty kompletnie nie masz weny twórczej, jest kiepsko.

Jeśli dodasz do tego sześcioletnie małżeństwo z facetem, który od dawna nie ma ochoty na seks, można powiedzieć, że robi się naprawdę fatalnie…

Ale od czego są przyjaciółki! Lola, Carmen i Nerea zadbają o to, żebyś wiedziała, jak czerpać z życia pełnymi garściami.

"W butach Valerii" to uwodzicielska i pełna humoru opowieść o czterech kobietach i ich miłosnych podbojach na tle słonecznego Madrytu. Tytułowa Valeria przechodzi kryzys w każdej sferze życia. Może jednak liczyć na wsparcie najbliższych koleżanek. Pewnego wieczoru na horyzoncie pojawia się także przystojny Victor, który doda szaremu życiu Valerii barw i… zapewni namiętne uniesienia.

Powieść, która podbiła serca hiszpańskich czytelniczek i została zekranizowana przez Netflix. 
(Opis pochodzi od wydawcy.)




Gdy tylko otrzymałam te książkę wiedziałam, że muszę ją szybko przeczytać. Tyle dobrego o niej słyszałam. 

Z pozoru zwyczajna historia czterech kobiet, aczkolwiek ma coś w sobie, co sprawiło, że skradła moje serce. Już od początku miałam wrażenie jak bym należała do grona tych przyjaciółek. Cztery kobiety a każda inna. 


"- Piękno to dyktatura, która kończy się z czasem. Jedyne, co można zrobić, żeby ją zatrzymać, to sfotografować, ponieważ wtedy zostaje jak martwa na papierze. Ale nic więcej. Tylko martwa na papierze.[...]"


Lola - zwariowana i odniosłam wrażenie, że to ona za każdym razem potrafi rozbawić towarzystwo. 

Carmen- nie znosi swojego szefa, a dodatkowo zakochała się w koledze z pracy. 

Nerea - chyba najspokojniejsza z nich, twierdzi, że świetnie jej bez drugiej połówki, aczkolwiek i na nią przyjdzie czas. 

I na koniec Valeria to nasza główna bohaterka, która ma trudny okres w życiu. Małżeństwo, w którym zaczyna się źle dziać. Książka, którą trzeba napisać a zwyczajnie brak jej weny. Ale dzięki wsparciu przyjaciółek nie zatrzymuje się tylko idzie do przodu. 


"- Ukrywanie ważnych rzeczy nie ma sensu, podobnie jak odwlekanie tego, co nieuniknione. Uczuć nie da się kontrolować, choć niektórzy twierdzą, że to kwestia silnej woli. Musisz być szczęśliwa, Valeria, bo życie jest krótkie. Ale uważaj na siebie. Bądź rozważna w momencie podejmowania decyzji."


Tyle emocji wywołała we mnie ta książka😱. Raz aż mi mózg parował 🤯od tego, co tam się działo a za chwile już płakałam ze śmiechu 🤣. 

Takie przyjaciółki, jakie ma Valeria to skarb. Mimo, iż zdarzają się rzeczy (na które nie mamy wpływu), które powodują zgrzyty, to zawsze są ponad to i wiedzą, że o taka przyjaźń należy dbać. 

Książkę czyta się bardzo przyjemnie. Mamy tu połączenie literatury obyczajowej z nutką erotyku. Moim zdaniem jest to świetna pozycja dla każdej kobiety.


Książkę odebrałam za punkty z portalu




Buziaki MrsBookBook 😙


09/05/2020.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger