piątek, listopada 26, 2021

R.#283. "Po drugiej stronie strachu" Anika Gielzak

Tytuł: „Po drugiej stronie strachu”
Autor: Anika Gielzak
Cykl: Po drugiej stronie strachu (tom 1)
Wydawnictwo: Gielzak
Data premiery: 8 października 2021
Liczba stron: 445 stron
Cena: 39,00 zł
Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐✩✩✩✩





Blake Blue ma wszystko: urodę, pieniądze, przyjaciół, miłość… Ma też mroczną przeszłość, której nie pamięta. Za to jej żywiołowy charakter sprawia, że często wpada w kłopoty.

Na prośbę ojca wraca z Nowego Jorku do Barcelony, co rozpoczyna pasmo nieprzewidzianych, czasem trudnych do wytłumaczenia wydarzeń, które powoli zatruwają jej myśli.

Tam też poznaje atrakcyjnego mężczyznę, który działa na nią jak magnes i komplikuje jej związek z Maksem. Jednocześnie pojawiające się w głowie Blake obrazy sprawiają, że czuje się zagubiona.

Czy mgliste wspomnienia są tylko wytworem jej wyobraźni?
Opis pochodzi od wydawcy.





Główna bohaterka, Blake Blue to młoda kobieta, która jest oczkiem w głowie swojego ojca, milionera Olafa. Po rozstaniu z byłym chłopakiem trochę się załamała. Nadużywanie alkoholu i narkotyków nie jest jej obce. Jednak w Nowym Jorku poznaje Maxa, niebieskookiego, który wzbudza w niej takie uczucia, o których by siebie nawet nie podejrzewała. Na prośbę ojca wraca do Barcelony, a tam poznaje Falo, który wywraca jej życie do góry nogami. Dodatkowo nie do końca pamięta swoją przeszłość. Czasem ma jakieś przebłyski bądź sny, które mieszają się jej w głowie. Jednak czy to są urywki z przeszłości? A może to wizje z przyszłości?

Muszę przyznać, że na początku nie mogłam się wciągnąć w czytanie tej historii. Jednak prawdopodobnie to moja wina, bo zabrałam się za czytanie dwóch książek jednocześnie i możliwe, że nie poświęciłam tej powieści wystarczająco dużo uwagi. Gdy zanurzyłam się już w ten świat, zauważyłam naprawdę ciekawie wykreowane postacie.

Na pierwszy rzut mamy główną bohaterkę, która może wzbudzać skrajne emocje i nie każdemu przypadnie ona do gustu. Młoda, piękna i bogata. Świat stoi przed nią otworem, a sama uważa, że wszystko jej wolno. Zdaje sobie sprawę jak działa na facetów. Do końca sama nie wie czego chce, jest rozdarta między dwoma mężczyznami. Dodatkowo nie widzi problemu w częstym upijaniu się aż do utraty przytomności. A zapomniałabym dodać, że odniosłam wrażenie, że gdzieś w tym wszystkim Blake się pogubiła i próbuje odgadnąć kim tak naprawdę jest.

Druga ciekawa postać na którą chciałabym zwrócić waszą uwagę to Falo. Przystojny mężczyzna, który z jednej strony jest mroczny, lecz z drugiej też pragnie miłości. Przyznam, że jego relacja z Blake miała w sobie to coś, między nimi dosłownie iskrzyło.

Trochę zabrakło mi w książce tych elementów fantasty, bo mieliśmy tu jedynie delikatne wzmianki, które w dalszym ciągu mi nic nie wyjaśniły. Lecz domyślam się, że z racji, iż to tom pierwszy, to wszystkie niewyjaśnione rzeczy będą rozwiązywane w kolejnych częściach. Według mnie książka mogłaby być też troszeczkę krótsza.

W tej powieści znajdziecie dużo gorących scen erotycznych, kilka tajemnic do rozwiązania, oraz nie jeden sekret. Jak już wyżej wspominałam ta książka to romans z delikatnym nawiązaniem do fantasty.

Autorce, życzę weny w pisaniu kolejnych części historii i z ciekawości sięgnę po drugi tom, by przekonać się jak dalej potoczą się losy Blake Blue.



Książkę otrzymałam przy współpracy z wydawnictwem:





Buziaki MrsBookBook 😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MrsBookBook , Blogger